Bila Saya Kata Hasil Dapat 13tan Sebulan Bagi 5 Ekar Sawit..

 

Tahu tak apa yang mereka katakan? Dan saya tidak salahkan anda jika anda juga terfikir perkara yang sama..

 

 

Ada yang kata..

 

DAN.. Yang ini pasti !!

 

 

Kalau yang ini pun sering..!

 

TAPIkan tuan...

Bila kami bawa mereka ke kebun untuk lihat sendiri dan selepas 3 bulan mereka mencubanya di kebun mereka dengan sendirinya mereka berterima kasih dengan kami! Lihat contoh video dibawah!

 

Rombongan Haji Mohamad Suhir dari Syarikat JUNJUNG LUHUR SDN BHD & JUNJUNG INPUT TANI dari Perak untuk melihat sendiri kebun 5 ekar hasil 13 tan di Sri Medan Batu Pahat Johor. 


Setelah beberapa bulan beliau memberi maklumbalas seperti di bawah ini.


Diatas ini adalah hasil penggunaan baja nadi di kawasan plot test yang di maksudkan.

 

Dan pada 23 Sept 2016 beliau di temu ramah oleh TV3 untuk mendengar sendiri luahan hasil dari penggunaan baja nadi bio kimia ini.

 

 

 

Betul ke 13 tan?? .. JOM Kita Lihat Video Dibawah ni..

 

 

Maaf, kualiti video kurang memuaskan. Ini kerana  kami tidak MERANCANG untuk mengambil testimonial dan ia berlaku secara spontan. TIADA SCRIPT & TIADA BAYARAN pada pekebun tersebut.

Jom Saksikan Video Yang Sempat Saya Rakam Ketika Adanya Lawatan Dari Bentong Pahang.

**MAAF.. Kualiti Video Agak Kurang Memuaskan Sebab Ambil Guna Handphone Je..  

Sila kuatkan speaker @ dengar guna headphone huhu..

 

RAMAI YANG DAH BERCERITA...

 

 

 

Bukan Hanya Bercerita..

Malah Tampil Ke Hadapan TANPA Di Undang Untuk Memaklumkan Apa Yang Di Katakan Itu ADALAH BENAR!!

 

Kami tak sangka Hj Fadhil ini nak berucap.. Jadi saya sempat ambil video ni dah hampir separuh pengakuan berlalu..

Bukan itu sahaja.. Beliau juga turut kongsikan lapuran hasil tahunan kebun beliau.. Saya sertakan juga buat anda di sini.. ( Pastikan baca dengan teliti baru boleh faham)

 

Klik Gambar Untuk Lihat

 

MASIH TAK PERCAYA ??. . Ada banyak lagi video-video bukti di chanel Youtube kami dan juga di Fan Page Facebook Kami.. Sila Subscriber dengan klik link ini..

 

Link Fanpage Facebook

Link Youtube Chanel

 

Anda juga boleh hubungi wakil jualan kami untuk lihat sendiri di kebun mereka dan slip timbang atau pun rekod hasil tahunan mereka.

Sila subscriber newsletter dengan lengkapkan borang dibawah. Dan saya akan berikan lebih banyak maklumat pada anda melaui emel secara peribadi.. terdapat banyak maklumat rahsia yang akan saya kongsikan pada anda!

 

Untuk pengetahuan tuan, kaedah pembajaan yang mampu memberi hasil yang luarbiasa ini adalah 100% dari unsur semulajadi.

 

Anda tidak perlu bimbang, kerana baja sawit yang digunakan ini;
  1. Ia tidak akan merosakkan pokok malah merawat pokok yang sakit.
  2. Pokok tidak akan diserang penyakit terutama GANODERMA kerana diberi antibody yang cukup.
  3. Tidak memerlukan baja tambahan.
  4. Tiada BOOSTER @ Perangsang pokok.
  5. Tidak MEMAKSA pokok.
  6. Jangka hayat pokok sihat lebih lama.
  7. Tanah akan dirawat sehingga dipenuhi dengan cacing.

 

Bila saya cerita tentang Baja Nadi ni ramai yang juga yang bertanya.. Bagus sangat ke baja ni ?

 

Boleh lawan tak dengan K*d* S**ga? J*batan, Y*ra dan F*??

 

Sebelum saya jawab soalan tu....

Saya nak tanya anda satu soalan.. didalam pasaran sekarang ni, ada tak baja sawit yang boleh keluarkan akar besar seperti ini?

 

 

Apabila adanya akar-akar yang baik ni keluar, maka proses penyerapan bahan makanan untuk pokok tu dapat diserap dengan SEMPURNA dan dibawa ke atas yang mampu menghasilkan buah yang 2 kali lipat beratnya!

 

Yang mana selama ini anda menggunakan baja Jenama X tu bertahun-tahun yang harganya RM130/50kg sehelai akar pun tak muncul, malah akar banyak yang mati!

Jadi macam mana nak dapat hasil yang luarbiasa??

 

Keduanya saya nak tanya anda..

Boleh Tak Tuan Tunjukkan Saya Baja Jenis Apa Yang Boleh Membunuh Kulat GANODERMA Dalam Masa 14 hari ke 30 hari?

Hanya Perlu Taburkan Baja Nadi Ke Atas Kulat

DAN

Dalam Masa 14 Hari Kulat Ganoderma Akan Kekeringan Mati !

 

Saya percaya jawapannya ialah TIADA !!

Belum ada baja dalam dunia selain baja Nadi Bio Kimia yang boleh menyebabkan akar besar dan akar rambut keluar dengan begitu banyak sekali DAN Belum Ada lagi baja di dalam pasaran yang boleh membunuh kulat Ganoderma !!!

Sekiranya ada bahan yang boleh membunuh Ganoderma, tahukah anda berapakah nilai RM bahan tersebut? Dan adakah ia benar-benar boleh menyelamatkan pokok anda??

 

Harga Berapa RM Satu Beg?

Harga runcit yang ditawarkan hanya RM60.00 satu beg 25kg untuk anda peroleh kesemuanya sekali hasil yang luarbiasa!

Pelaburan yang perlu anda lakukan ini hanyalah satu nilai yang sangat kecil berbanding dengan apa yang bakal anda perolehi.

Keperluan;

  • 1 ekar kebun hanya 5 beg
  • 1 pokok tabur hanya 2kg sahaja, lebih tiada masalah tapi jangan kurang.

 

MAHAL ??

Jika baja yang paling top dan dikatakan terbaik la.biasanya baja cap kud* s*a.. Saya nak tanya tuan, Berapa harga baja tersebut 50kg? dah tentu dari RM130 ke atas dan RM180 keluaran terbaru dari German. itu pun tidak termasuk GST 6% !

Jika baja nadi 50kg baru RM120 bang..! dan tiada GST. TIADA baja tambahan diperlukan!

Baja lain berapa kali nak tabur? ada yang sampai 8 kali kan? Baja akar lain, baja pokok lain, baja buah lain, untuk rawat tanah lain.

Jika di campurkan nilai kos tu dah jadi banyak.. belum masuk kos racun dan upah orang/pekerja.

Jika baja nadi baru 3 kali setahun. itupun jika dah menjadi kalau setahun tak tabur baja pun hasil tak kurang la tuan.

Ini bukan omong kosong.. tapi dah ramai yang buktikan!

 

HARGA SAWIT JATUH??

Jika kita tunggu harga sawit naik baru nak membaja kita tak dapat rasai hasilnya tuan! Membaja hari ini, 4 bulan kehadapan baru dapat hasilnya walaupun ketika ini harga pasaran sawit cuma RM250/tan. (sejarah kejatuhan harga 2016)

 

HASIL ??

Jika guna baja yang top tadi tu boleh dapat berapa tan seekar? Silap-silap 10 ekar nak dapat 8 tan pun susahkan? Banyak kawasan di pahang yang saya pergi.. kebun 10 ekar sawit hasil tak lebih 4 tan sebulan!

 

Kita ambil harga pasaran sawit RM390 lah se tan untuk 5 ekar sawit.

Jika 5 ekar perlu 25 beg baja nadi bio kimia X RM60 = RM1500 modal baja.

Hasil 13 tan untuk 5 ekar X RM390 = RM5070.00

RM5070 - RM1500 = RM3570 sebulan untuk 5 ekar kebun.

 

Jika ada 10 ekar X 2 = RM7140/= income zone selesa dah ni..

Dan pada Disember 2016 harga sawit mencapai RM700 lebih se tan!! BAYANGKAN lah hasil yang diperolehi..!!

 

Jika hasil penggunaan baja lain? tuan pun boleh fikirkan.. kalau hasil tak sampai 8 tan 10 ekar memang tak baloi.. tu yang pajak je kat orang.

 

Apa yang dinyatakan ianya telah “TERBUKTI !!

Dan 99% pengguna telah mendapat hasil yang lebih luarbiasa dari yang biasa!..”

 

Tuan Perlu Cuba Berapa Beg ! Untuk pembuktian dikebun tuan untuk mendapatkan hasil yang luarbiasa juga..Selagi tuan tak mencuba ia tidak akan beri apa-apa perubahan pun! Hubungi wakil jualan kami disini

 

 

" Kesusahan yang sebenar bukanlah semasa kita ketiadaan wang, TETAPI sewaktu kita tidak mampu lagi mencari wang!"

 

Dapatkan Maklumat Lengkap RAHSIA Bagaimana Untuk Mengasilkan Pendapatan 13 tan Bagi Keluasan 5 Ekar Kebun Sawit Ini Secara PERCUMA ! Caranya Cuma...

 

Sila Lengkapkan Borang Dibawah Ini..

Nama Anda

Emel Anda

Sila semak emel anda selepas saja menghantar borang di atas. Jika tiada emel dari saya di inbox sila lihat di spam box juga.

Lakukan pengesahan emel dan segela maklumat akan saya sampaikan melalui emel secara peribadi.

 

** Sebarang pertanyaan berkenaan NPK atau sebarang permasalahan sila hubungi saya admin {@} bajanadi.com

 

Sekian

 

Diedarkan oleh:

Rasyid Iskandar Resources (002154198-A)

Lot 1197, Parit Unas, Jalan Abdul Rahman, 84000 Muar, Johor.

( Didalam Bangunan Koperasi Penulis Dan Pembaca Muar Berhad)

 

Tentang Syarikat & Cara Buat Pembelian